گونش GÜNEŞ

خورشید

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ق.ظ

ستاره دوست داشتنی و محبوب من ، خورشید 

اینک ساعت ۲ شب هست و لحظه لحظه در انتظارت هستم ، من همیشه به وجودت نیاز دارم همانند موجودات دیگر زمین اما این لحظات خیلی خیلی سریع تر .

می خواهم آگاهت کنم اما نمی دانم چطور ؟

می دانی من افسردگی فصلی دارم ، بی نظمی خواب ، بی نشاطی مزمن امانم را بریده ، کجایی ؟ 

هیچ مسکنی همانند تو نیست ، آخ که این زمستان بی رحم تمام شود ...

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
Günay

نظرات  (۱)

۱۸ اسفند ۹۸ ، ۰۷:۵۹ شهروز براری صیقلانی

   داغونم .    داغون .     کلی هنرجو و  دانشجو دارم که به خیالشون   استادشون. ادم حسابیه .   ولی من به درد لای جرزم نمیخورم.      غمگینم .      چون.  یه تراژدی  رخ داد .            بدترین حادثه ی عمرم.       حتی از فوت  پدرمم بدتر بود .          دلم میخواست دختر بودم و گریه میکردم ،  اما. یه مرد که گریه نمیکنه.   بلکه بلند میشه قدم میزنه ، فکر چاره میکنه. .    اینو پدرم. د ر شش سالگی بهم یاد داده بود.      خدا اموات شما رو هم رحمت کنه.                   من تحقیر شدم جلوی مهم ترین فرد روزگارم. و.    من.  در 32 سالگی ایستادم تا زمان لنگ لنگان از برابرم بگذرد.      احمد شاملو وو.                 هرکی هستی.   از زندگیت لذت ببر ، برات ارزوی خوشبختی میکنم.  نمیدونم پسری یا دختر . فرقی هم ندازه.         فقط دنبال ارزوهات برو .             من شین براری صیقلانی.   با ارزوی موفقیت برای شما 

پاسخ:
سلام ، نمی دونم چه حکمتی هست ، درست لحظه ای که تصمیم گرفتم اینجا متنی رو بدون سانسور بنویسم و منتشر کنم متنی از احمد شاملو برایم نوشتین ،،، گویی که شاملو همون مخاطب پس ذهن من باشه ،،، خبی نهایت  ممنون از عنایت و توجه شما . 
ارغوان بیرق گلگون بهار
تو برافراشته باش
شعر خونبار منی
یاد رنگین رفیقانم را
بر زبان داشته باش؛
تو بخوان نغمه ناخوانده من
ارغوان شاخه همخون جدا مانده من... ( هوشنگ ابتهاج ) تقدیمی از من به شما :)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی