گونش GÜNEŞ

رها رها ، شروع کن

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ق.ظ

و بیا ، و بیا غرق شو در نوشتن 

بگذار آرام و رها بنویسی از هر آن چیز و حسی که تو را از خود گرفت و از هر این چیز ی و حسی  که تو را به تو بخشید .

رها باش رها . به خودت زمان بده 


الان دارم تکلیف درسی مینویسم و فشار زیادی در یک آن حس کردم چون فرصت کمی دارم و جواب طویلی را باید پیدا کنم ، از یک طرف هم احساس گناه میکنم از خودم اگر بخوابم و بی مسیئولیت باشم ، کاش تا صبح بتونم انجامش بدم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
Günay

نظرات  (۲)

من قانع اولدوم!
پاسخ:
ساغولاسیز کی نظریزی یازدیز  ، وبلاگیز دا چوخ اعلادیر 💐
پسوردلی یازی، هم ده 5 دانا...
دا بیر یوللوق وبلاگدا یازمیین دا!
پاسخ:
سیزه نه !؟ 
جنه سیزه نه ؟😅 
جویلوم چچیر اوزومه یازیرام . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی