گونش GÜNEŞ

خدا نگهدار استاد

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

تقریبا یک ماه پیش بود که خبر فوت استاد و دانشمند بزرگوار پروفسور لطفی علی عسگرزاده رو شنیدم و حدود سه روز حاله خوشی نداشتم ، حتی اینجا هم پستی نوشتم اما بعد شنیدم خبر صحت نداشته و پاک کردم  ، تعجبم بیشتر رو این بود که چرا این خبر رو هم یکی از شاگردان ایرانی ایشون تو اینستا شون گذاشته بود ، حتی تو دنیای مجازی خوندم که قراره مراسم خاک سپاریشون در باکو باشه و یکم از ناراحتیم کم شد که قرار نیست در آمریکا به خاک سپرده بشن و امیدی هست که سر مزارشون رفت  ، خلاصه بعدش خوشحال شدم‌‌ از تکذیبه این خبر و هم بازم امیدوار شدم یعنی میشه برای چند ثانیه هم شده ایشون رو ملاقات کنم ، و به این اندیشیدم چرا اینقدر برای من مهم شدند ، در کمال تاسف اینبار خبر واقعی فوت ایشون رو در خبرگزاری ها دیدم ، اما فرقش با باره اول اینکه که در این مدت شرایطی پیش اومده که بیشتر با تعلیمات و سخنان استاد به طور عملی آشنا بشم و باعث خشنودی من شده ، و الان حس میکنم بیشتر از گذشته باید قدر ارزش وجودشون رو بدونم .  

 نمی دونم چه کسانی قراره از کجای دنیا گذری بیوفته و متن ام رو بخونند و ممکنه منظورم درک نکنند ، اما به طور کلی برای این عزیزان بگم تحولات علمی که استاد پایه گذاری کردند و همچنان ادامه داره ،چهره ی جهان رو دگرگون خواهد کرد و هر ملت و فردی که آشنایی کامل با این علوم و ارتباطش با شبکه های عصبی رو بدونند در آینده در جهان حکومت* خواهند کرد . 


* تفسیر حکومت خواهند کرد رو میسپارم به خودتون چه معنای علمی داشته باشه چه ادبی چه سیاسی چه طنز ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
Günay

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی